czwartek, 18 października 2012

A co! I my rozdajemy...

W taki piękny słoneczny dzień, jak dziś, aż chce się obdarowywać - uśmiechami, miłym słowem... Ja i Lenon, wybiegane na placu zabaw aż miło i w doskonałych humorach, chcemy sprawić przyjemność Jednej/Jednemu z Was, podarowując jeszcze coś...Cóż się będę długo rozpisywać, przygotowałyśmy taki oto upominek:




Wylosowaną wśród wszystkich komentujących Mamę/Żonę obdarujemy ozdobioną przez mnie w przypływie natchnienia :) motywem kwiatowym beżową chustką, zaś jej Dziecko dostanie również pomalowany przeze mnie bodziak/t-shirt w wybranym rozmiarze z aplikacją dostosowaną do płci  (może być także ten ze zdjęcia- rozmiar 86, jeśli komuś wpadnie w oko :)).  

Zasady rozdawajki są wszystkim, z pewnością, znane, lecz przypominamy:

1) by wziąć udział w losowaniu podarków wystarczy zostawić komentarz ze zgłoszeniem swojego udziału pod tym postem (kto nie ma bloga, niech zostawi w komentarzu też swój adres mailowy).
2) autorów blogów, którzy chcą wziąć udział w zabawie prosimy ładnie o skopiowanie poniższego banerka i umieszczenie go w pasku bocznym wraz z linkiem do tego posta


3) prosimy o zapisywanie się oraz, oczywiście, trzymanie kciuków za siebie/ bliskich biorących udział w losowaniu do 5 listopada
4)  6.XI Lenusiak we własnej osobie wyłoni zwycięzcę, o czym poinformujemy Was  niezwłocznie po losowaniu.

Tyle! Miłej zabawy!



10 komentarzy:

  1. A niech to, będe pierwsza! mÓWIą, że pierwszy nie wygrywa.. ale wcale w to nie wierzę! Zaraz wrzuce banerek. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam chwilowo mój pasek candy zapchany, ale zwolni się miejsce za 4 dni :] to się zapiszę! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. luzik guzik:)

      p.s.: zmałpowałam dziś od Ciebie skrzynkę pocztową, ale była zabawa! Powstał też bankomat na ścianie lodówki, bo Lenę fascynował ten osiedlowy i chciała sobie guziczki ponaciskać :)

      Usuń
  3. w prawie bym zapomiała matko gdzie ja mam głowę?

    OdpowiedzUsuń
  4. dooopa już za późno się zwie pech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. luuzik, jeszcze szanowna komisja nie obradowała:) zapis przyjęty:)

      Usuń